日食推介: 銀座藏人 Ginza Kuraudo

0
5866
views
不知大家喜歡日食不? 我最最最愛就是日食!! 今次就介紹一間食日本菜唔錯的地方比大家~
日本菜一向都不便宜,任食的地方,平的也要 $150,貴的可以好好好貴都有。
但逐個菜點的地方呢,一是不便宜,二是人少的話吃不到很多的款式。而且日本菜每碟份量都比較少 (當然這是有例外的,特別是元朗的日本餐廳,份量是巨型的!!!關於這個有機會下次再寫) ,要吃得飽都要放下唔少金錢喔!
但我今次介紹的地方就係一次過能滿足愛好日本菜的同志們口腹及荷包的地方!
我地去既係沙田的分店。(另外灣仔,中環同荃灣都有分店。)
地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期7樓708號舖
這兒主要吃的就是一些和食的 set,每個 set 的款式都十分多,定能滿足你的要求! 但只恐怕會令你花多眼亂…. 價錢方面亦是十分實惠的,一個set大概都是 $100 左右。
我們分別叫了一個三色飯的套餐, 還有一個壽司+天婦羅+烏冬的餐。
看看有甚麼吧!
三色飯的套餐:

之後就係壽司+天婦羅+烏冬套餐:

其實一個女仔食得哂成個餐真係十分厲害了! 因為份量其實很多,不過因為十分美味,
我地係…. 食哂既!! 絕對係一個要 encore 番轉頭的地方!
註: 佢地既套餐變化好多,覺得份量太大的,也可以選擇一些輕量的~

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

使用新浪微博登陆