[深圳] COSPLAY+兔子+動漫=九唔搭八女僕餐廳

0
6052
views

而家做生意要吸引客人真係唔係咁容易,唔唸下計仔都好難搵客。

早年香港就出現左一D女僕CAFE, 專門吸引男性客戶前往。再早排少少,連”管家” cafe 都有(不過好似話已經執左?),target 番係班女性用家。

banana 兩者都未去過,本身興趣不大,不過咁岩見到有人介紹話而家深圳都有!

話d野食都唔錯, 位置又就腳, 就去下做白老鼠啦。

叫得女僕cafe,其實我預期囡囡的質素會好少少。可惜…..

唔只外表唔得,連服務都唔得。我記得早前睇香港女僕餐廳的推介, 佢的賣點係去到會十級好的服務的, 而且女僕會叫客人做”主人”。

呢到d 所謂既 “女僕” , 唔好話要佢叫我 “主人”,佢做野爽快少少唔好掛住傾計就已經好好。單單係服務呢一PART就真係扣哂分。

(喂, 唔夠靚都用親切搭哂啦唔該!)

睇番間野,自稱為夠氣派動漫主題餐廳。動漫主題我能理解,因為餐廳內真的是滿滿的漫畫書任睇的,至於夠氣派?真的很難同意…

看看它的LOGO,是一隻兔子,是兔子!餐廳英文名重要翻譯作 COSPLAY CAFE。

一隻COSPLAY+兔子+動漫=九唔搭八,沒有一個主題特出到,COSPLAY做唔足,兔仔又兔D唔兔D,漫畫其實就只係放滿漫畫書咁解。咁間餐廳主題到底係咩?

背景場連LEGO人仔都放嘛落去…. 整間餐廳感覺的主題就是在左拉右拼 -.-

其實小兔子本身蠻可愛的。不如把整個餐廳都是這隻小兔為裝飾主題,可能更加吸引呢!

至於食物方面,其實本身期望不大。因為多數這種以噱頭取勝的餐廳的食物質素都不會好得去邊。

但不至於難食的。

可是問題是這兒消費有點高!因為漫畫是免費看的,所以食物價格應該都稍作提升了,來COVER番漫畫書的費用。

七味花枝丸 – RMB15 / 雞翼 – RMB23  /海鮮飯 – RMB43  /三文治 – RMB23

其實以人民幣計跟香港的消費都差不多。

唯有取勝就係漫畫書同雜誌都免費睇吧!

不過這兒服務不好,食物普通,價格又不便宜,囡囡唔夠靚,睇怕旅遊書都係收左錢先介紹?

肯定不會再去!

===========補充資料============

夠氣派動漫主題餐廳

地址: 羅湖東門人民北路中威飲食廣場負1樓(近太陽廣場)

營業時間: 星期一至日:11:00-23:00

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

使用新浪微博登陆