[試用] iPhone 專用紙喇叭

0
4868
views

認識版主Katie 的朋友都知道,我是蘋果的 dead heart fan! 曾經試過轉用 Android 手機,不用幾星期還是轉回iPhone的懷抱!

無可否認 android 平台的手機的功能性比較強,可是對於手機介面來說,還是iOS 最合我心意。

我的 iPhone 除了打電話,最常用的功能有兩個,1是拍照edit 相;2就是聽歌~

不過iPhone 本身的聲音大極有限,之前想係空擴少少既地方播歌都真係有d困難。

不過呢, iPhone 既配件咁多,總有一件可以幫到你既!

感謝超閱網Superbookcity.com 送上既 iPhone 專用紙speaker 一個。

最新既 5s 同 5c 都用得。

叫得paper speaker,呢個野當然係用紙做,重要自己砌添! 唔係睇佢好多步驟咁,其實相當簡單,六個步驟搞掂,包裝外有哂教學。

完成品如下:

$48 蚊黎講絕對抵玩,而且完全唔使用電。雖然用紙造,但質地都相當硬淨。

喇叭重有唔同顏色可以選擇,要黎聖誕節抽禮物都唔錯噃。

產品購買連結: http://www.superbookcity.com/smarthorn-craft

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

使用新浪微博登陆