[景點] 小熊迷天地-Teddy bear 博物館

0
7151
views

唔知大家有無睇過韓劇 – “宮”? (無既快D而家去睇番啦!!! 5粒星推薦!!)

劇入面一的bear bear 熊係咪好得意呢! 而家我地就帶大家去濟洲探下佢地啦!

不過就咁, 我地去得teddy bear 博物館既又點止得”宮” 入面出現過既熊仔呢? 呢到d cosplay 熊多到你未唸過既都有啊!!

熊仔除左有唔同的造型, 佢地重會以唔同地方的環境展示出一些城市特色, 例如我地的香港!!

重有重有.. 一D 比較奇怪的… 哈哈!!

當然唔少得既就係”宮”入面既所有熊仔啦!

其實成個展館真係好大, 絕對值得購票參觀。我記得之前南山的首爾塔上都有作出過 teddy bear 的展覽 (現在不知完結了沒有? ) 不過規模真的沒有得比較啦~ 除了館內多個展示外, 這兒還有一個室外的小熊花園!!! 絕對是拍照的好地點啊!

睇左咁多得意的熊仔, 大家都一定會想帶佢番屋企!

博物館內還有購買手信的地方, 有得睇有得影相都有得shopping 😀

不過男孩子可能會不喜歡這個地方吧? 但可以帶你的女朋友來呢, 應該會很滿意的!

Banana ♥

========================================

泰迪熊博物館 테디베어 뮤지엄

官網: www.teddybearmuseum.com

地址: 濟州道西歸浦市穡達洞 2889號

開放時間: 平日 09:00 ~ 19:00 / 暑假旺季 09:00 ~ 22:00

費用: 成人 : 個人 6,500韓元 / 團體 5,000韓元 ; 青少年 : 個人 5,500韓元 / 團體 4,000韓元

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

使用新浪微博登陆